FPDA Drifting Series 2013Tatech mukaan kaudelle 2013!

Tiedote Suomen Drifting ry:ltä

Hyvin monet lajin fanit ovat pidempään ihmetelleet tulevan vuoden SM-Sarjan kuvioita ja FPDA:n osuutta asioiden tilaan. Olemme pitäneet tähän mennessä asiat lähinnä yhdistyksemme sisäisinä tietoina, koska kokonaistilanteen selvittäminen ilman virheellisiä tulkintoja varsinkin nettimaailmassa on hyvin hankalaa sekä itse syiden kannalta epäoleellisiin asioihin tartutaan välittömästi. Kuitenkin, kamelinselkä katkeaa jossain vaiheessa, kun huhupuheet ja virheelliset tiedot vievät meiltä liiaksi aikaa ja vaivaa pakottamalla keskittymään itse tapahtumien järjestämisen sekä kuljettajien etujen ajamisen sijaan näiden virheellisten oletusten korjaamiseen.

Olemme koko historiamme aikana pyrkineet toimimaan aina sen hetkisen tietämyksemme sekä taitomme varassa parhaalla ja reiluimmalla mahdollisella tavalla jokaista henkilöä kohtaan. Lisäksi toimintamme on pyritty järjestämään läpinäkyväksi kaikille siitä kiinnostuneille. Huomata sopii myös, että meillä yhdistyksen äänivaltaisista jäsenistä suurin osa on kuljettajia, joilla jokaisella on mahdollisuus vaikuttaa yhdistyksessä tehtyihin päätöksiin. Myös yhdistyksen hallituksen jäseninä toimii virkoihin halunneita kuljettajia.

Välillä kuitenkin tuntuu, että saamme loppupeleissä pelkästään sitä itseään niskaamme, toisilta enemmän ja toisilta vähemmän, vaikka olemme hoitaneet kaikki velvollisuutemme lajiliiton sekä viranomaisten suuntaan hyvissä ajoin ennen määränpäiviä ilman huomautuksia. Tämän takia julkaisemme avoimena kirjeenä Suomen Drifting ry:n hallituksen AKK:n hallitukselle sähköpostitse lähettämän kirjeen, joka toivottavasti selvittää myös teille vaatimuksiamme sekä ajatuksiamme.

Osa ihmisistä ajattelee varmasti, että tämä olisi katkeraa valittamista ensi kauden suhteen. Ei, tämä ei ole sitä, sillä olemme jopa helpottuneita asioiden tämänhetkisestä tilasta. Tämä selvennys on tarkoitettu asioiden laidasta teille, arvon lajin kuljettajat, fanit, katsojakunta sekä muut yhteistyökumppanit.

Avoin kirje